Rendelés

Megrendeléssel kapcsolatos információk:

A rendeléseket a weboldalon található kosaras rendszeren keresztül várjuk!

A rendelési adatok közül minden mezőt kötelező kitölteni, az esetleges szállítási problémák elkerülése végett. Az Ön által megadott adatokat bizalmasan kezeljük harmadik félnek semmilyen formában nem adjuk tovább. Kérjük olyan telefonszámot adjon meg ahol egyeztetés esetén el tudjuk érni és esetlegesen felmerülő szállítási probléma esetén a futárszolgálat alkalmazottja is fel tudja Önt hívni.

Bármilyen további kérdése van rendeléssel kapcsolatban
munkanapokon (hétfőtől péntekig): 10-20 óráig,
várjuk hívását a 06 70/566-0068-as telefonszámon.
A telefonra SMS is küldhető, visszahívjuk egyeztetésre!

Ha a raktáron lévő termékeket, du. 4 óráig megrendeli a rendelés utáni napon postázzuk és az ezt követő napon kaphatja kézbe (pl: a hétfő 4 óráig leadott rendelést kedden postázzuk és szerdán fogja a futár kézbesíteni) !

Minden megrendelés után a megadott e-mail címre visszajelzést küldünk. Az elektronikus visszaigazolás nem minősül írásba foglalt szerződésnek, a szerződést a Vivianna Fetish Shop nem iktatja. A szerződéskötés lehetséges nyelve: magyar.

Személyes átvételre, előzetes CÍM és IDŐPONT egyeztetés után, Egerben van lehetőség!

Szállítás

Szállítással, futárszolgálattal kapcsolatos információk:

Telefonos egyeztetés és visszaigazolás nélkül nem küldünk ki csomagot!

MPL - futárszolgálat

A küldemények kiszállítását a Magyar Posta futárszolgálat végzi, hétköznapokon munkaidőben (8-16), 500 Ft. többletköltségért kérhető délutáni (17-20 óráig), vagy szombati kézbesítés (szombaton 8-14 óráig). A csomagot 2 egymást követő napon megpróbálják kézbesíteni a megadott címre. Amennyiben mind a kettő kísérlet sikertelen akkor az értesítőn megadott postán 10 napig tudod átvenni a csomagodat. A megrendelt árucikk ellenértékét a szállítási költséggel együtt az MPL futárszolgálat alkalmazottjának (vagy a postán) kell kifizetni.Kiszállítás napján SMS-ben értesítést kapsz a csomag érkezéséről és azonosítószámáról.

Szállítási idő: 1 nap, maximum 2 nap lehet !

Költség: utánvét esetén, 1300 Ft., előreutalással 900 Ft. - 30.000 Ft. felett ingyenes.

MPL ügyfélszolgálat telefon: +36 1 333-7777

Posta Pont - Postán maradó csomag

Ha nincs időd vagy nem szeretnéd otthon várni a futárszolgálat alkalmazottját esetleg diszkréten otthonodtól távol szeretnéd a megrendelt árut átvenni csomagodat kérheted bármelyik Postára!

Térképes keresőhöz görgess lefelé!

Szállítási idő: 1 nap, maximum 2 nap lehet !

Költség: utánvét esetén, 1100 Ft., előreutalással 800 Ft. - 30.000 Ft. felett ingyenes.

MOL Pont

Ez a szolgáltatás annyiban különbözik a postai szolgáltatástól , hogy átvételi pontnak 125 MOL töltőállomás közül választhatsz. A legtöbb MOL Postapont 24 órában nyitva van így kora reggel vagy késő este is átveheted a megrendelt árut!

Szállítási idő: 1 nap, maximum 2 nap lehet !

Költség: utánvét esetén, 1100 Ft., előreutalással 800 Ft. - 30.000 Ft. felett ingyenes.

Posta csomagautomata

Ez egy új postai szolgáltatás, a csomagautomatákat forgalmas bevásárlóközpontok, szupermarketek mellett találod, könnyedén megközelíthető helyen.

Szállítási idő: 1 nap, maximum 2 nap lehet !

Költség: utánvét esetén, 1100 Ft., előreutalással 800 Ft. - 30.000 Ft. felett ingyenes.

Posta, MOL pont és csomagautomata kereső

Add meg az irányítószámod és rendelj A Vivianna webshopból a több mint 2550 posta, a 125 MOL kút vagy a 47 Csomagautomata egyikébe! Az ikonra klikkelve megtudod a kiválasztott árvevőhely címet és egyéb adatait!

Figyelem

A futárok nem cégünk alkalmazottjai, szállítás pontos időpontját vevőszolgálatunk nem tudja megmondani. A kiszállítás munkaidőben történik a futár saját beosztás szerint.

Cipőket, csizmákat a legnagyobb gondossággal és odafigyeléssel diszkréten csomagoljuk, hogy az általunk küldött dobozba, a Megrendelőn és rajtunk kívül senki se tudja meg mit tartalmaz a csomag! Megrendelésed mindig jelöletlen dobozban, a tartalom megnevezése nélkül szállítjuk!

Amennyiben a vásárló hibájából eredően a csomagot az MPL visszaküldi nekünk, úgy a szállítási költséget kiszámlázzuk a vásárlónak, akinek kötelessége, azt átutalni nekünk vagy postai rózsaszín csekken befizetni!


Bármilyen felmerülő mennyiségi, minőségi vagy méretbeli reklamáció esetén az átvételi napon vegye fel velünk a kapcsolatot!